Review: Gliss Kur Cream Wax

Ook al gebruik ik niet elke dag styling producten, behalve haarlak dan als ik mijn haren samen vastgebonden heb, toch vind ik het erg leuk om af en toe wat nieuws uit te proberen. Zo zat ik laatst lekker rond te kijken bij Kruidvat toen ik zag dat er een leuke actie was op haarproducten: tweede halve prijs! Ik nam mijn kans en kocht twee nieuwe haarproducten waaronder deze cream wax van de Gliss Kur lijn van Schwarzkopf, die ik vandaag ga reviewen!


De wax komt in een langwerpige flacon, bus, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet noemen, haha! De verpakking is mooi licht goud, verder is de opdruk simpel maar overzichtelijk. De buitenkant is niet heel speciaal.


Maar als je de dop eraf doet valt me wel iets goed op, een pompje! Ik ben wax gewend vanuit een pot maar een pompflacon is véle handiger. Geen last meer van product achter mijn nagels! Je kan makkelijk de wax doseren en je neemt niet gauw teveel op je hand.


Zo ziet het product eruit. Als het uit het pompje komt is een een beetje hard en vettig maar als je het over je handen verdeeld word het wat vloeibaarder. Een beetje een vettig spul, voorzichtig dus dat je niet teveel op je haar aanbrengt. De wax vind ik persoonlijk wel lekker ruiken, maar dat kan voor iedereen anders zijn.

 Mijn haar zonder wax: een beetje pluizig, warrig en mijn punten zijn ook serieus kapot 
(binnenkort weer naar de kapper gaan!)

Mijn haar met de cream wax erin: minder pluizig, ziet er beter verzorgt uit en mijn gespleten punten vallen niet meer zo hard op.

Ziet er goed uit, toch? Na een tijdje droogt het op en word het wat harder. Het is tenslotte een stylingproduct, geen verzorgingsproduct. Dit product kan ook dienen om krullen te accentueren of kort haar een natuurlijke twist te geven. Voor mij is het een fijn product omdat het mijn haar minder pluizig maakt en het er gezonder uit laat zien. 
Ik zal dit product nog veel gebruiken!


0 comments:

Post a Comment