Uitslag ênquete over Google Friend Connect

Dit is even een klein artikeltje tussendoor. Ik wou namelijk even uitleg geven over waarom in hemelsnaam er een ênquete op Beautychecker stond over Google Friend Connect. Ik zat namelijk te denken om GFC van mijn blog af te halen zodat je alleen nog maar via Bloglovin' zou kunnen volgen.

Maar blijkbaar waren er een aantal mensen die toch liever niet zouden hebben dat GFC weggaat. Dus besloot ik het maar te houden. Maarrr, op een andere manier. Er zal niet meer de standaard gadget staan van Google zelf maar er zal een button komen te staan. En wanneer je daar op zou klikken opent er een venster waar je dan kan bevestigen dat je Beautychecker volgt. Je zal dan nog steeds op de hoogte gebracht worden van nieuwe artikels, en alles blijft hetzelfde alleen staat er dan gewoon de GFC gadget niet meer.

Waarom doe ik dit? Ik ben nog steeds aan het werken om mijn blog een betere uitstraling te geven dus ga ik een button maken die bij de lay-out van Beautychecker past. Dat is alles. En dat wou ik even melden, haha!

Er veranderd dus niets, volgers blijven Beautychecker volgen en nieuwe bezoekers kunnen Beautychecker nog steeds volgen. Alleen ziet de volg-knop er dus wat anders uit.

Bedankt voor te stemmen op de ênquete!


0 comments:

Post a Comment