Mijn favoriete doucheproducten

Iets waar ik vaak niet veel en tijd aan besteed is lekkere douche producten. Ik bedoel, zoveel betalen wat je zelf maar  minuutjes ruikt? Dat vond ik belachelijk. Maar ik ben bijgedraaid hoor, haha! Ik ben gek geworden op lekkere doucheproducten! Ja, je ruikt het maar een paar minuten maar mag je niet dat ene kwartiertje onder de douche genieten van lekkere geurtjes? Zalig! Vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien.


Als eerste mijn huidige shampoo en conditioner, allebei van head&shoulders citrus fresh lijn. De shampoo maakt mijn haar super zacht en fris en de conditioner maakt het lekker soepel.

Oh wat ruikt deze face wash heerlijk! Deze is niet meer verkrijgbaar bij The Body Shop denk ik. Ik ben er daarom ook heel zuinig op maar steeds als ik dit product gebruik geniet ik van de heerlijke geur!

 Voor deze producten net het zelfde, wat een héérlijke geur! Dit is de shower cream en de body scrub van de Chocomania lijn van TBS. Ik kocht deze in een set van euro met daarin een mini shower cream, body scrub, body butter en lip balm. De body butter en lip balm zijn ook super!

Och, hoe vaak moet ik het nog zeggen... Alle producten van The body Shop zijn gewoon h-e-e-r-l-i-j-k! Deze body polish ruikt echt super zoet en wat ik zo tof vind is dat er echte aardbeienpitjes inzitten!

En als laatste nog deze scrub met de geur van mijn lievelings parfum, Heat van Beyoncé. Deze zat in een set bij de parfum en eerlijk gezegt dacht ik dat ik hem nauwelijks ging gebruiken, maar niets is minder waar want hij is al zelfs bijna op! Gewoon een toppertje!

Zo, dat waren ze. Mijn douche beurten zitten dus vol met verschillende lekkere geuren.
En jullie? Waarmee douchen jullie graag?

Liefs en tot morgen!

0 comments:

Post a Comment