August favorites












Ondertussen zijn we al bijna de eerste week van september voorbij maar dat maakt niets uit want Shiela gaat nog even haar favorieten van augustus laten zien, haha! Augustus was een best warme maand dus moest ik mijn make-up er ook een beetje op aanpassen. Donkerdere foundation, waterproof mascara, enzovoort. Hier mijn favorieten van afgelopen maand!

First of all, deze foundation van Catrice. Ik kocht deze hartje winter en toen was hij toch wat te donker, maar nu in de zomer is hij perfect. Dat betekende ook dus dat ik hem nog niet gebruikt had maar nu ik hem eindelijk kan gebruiken bevalt hij me zeer goed! Ik gebruik hem nu nog steeds dagelijks, en als ik erug wat bleker ben ga ik hem toch opnieuw kopen maar in een lichtere kleur. 


Vervolgens twee grote favorieten van me. De Maybelline Volum Express Colossal waterproof mascara (ja, een hele boterham, haha!) en de Maybelline Master Drama Crayon Kohl oogpotlood. De mascara is niet de beste mascara maar wel super waterproof! Perfect voor aan het zwembad. En het oogpotlood is lekker zacht, pikzwart en blijft goed zitten. En een goed oogpotlood is belangrijk voor mij. Je ziet ook op de foto hieronder dat hij al flink geslijpt is.


What's next? Deze twee pigments van Gosh (Plummy) en essence (studio 54) zijn ook grote favorieten geworden deze maand. Die van Gosh heb ik uit de kortingsbak gevist en wat is ie mooi! I love it! Hij is bruin/paars achtig en heeft een goude shimmer. Dat ze deze uit het assortiment gooien! De pigment van essence is pas nieuw in hun assortiment en ik ben er gek op! Deze is gewoon een en al gouden glittertjes. Beautiful!


Dan heb ik nog een lipstick van Maybelline die ik gewoon zo vaak gedragen heb, niet normaal! Ik hou echt van deze lipstick. Ik kocht hem super goedkoop omdat hij niet meer in de drogisterijen te koop is.


And last but not least, mijn prachtig O.P.I lakje! Ik had hier al een NOTD van geplaatst en hij blijft zo mooi! Heel natuurlijk en niet dekkend, maar hij laat je nagels er lekker gezond uitzien.


Zo, dat waren mijn favorieten van augustus! Niet erg veel of interessants maar in de vakantie heb ik niet zo heel veel make-up gedragen of gekocht. Daar hebben we de maand september dan weer voor hé, haha!

Liefs!




0 comments:

Post a Comment