Back to school with Beautychecker!

Yeah buddy, het is morgen terug school in België! Ik kan eigenlijk niet echt zeggen of ik er zin in heb of niet... Aan de ene kant wel en aan de andere kant ook weer niet. Vakantie vrijheid is zo zalig! Veel blog hebben al geschreven over back to school tips omdat in Nederland de scholen al begonnen zijn, dus daar ga ik dus niet over schrijven. Over wat wel? Nou, gewoon een beetje kletsen.
Dat ene dingetje waar ik altijd het meest nieuwsgierig naar ben zijn nieuwe leerlingen. Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk, toch? En mijn lessenrooster! Zou ik een 8ste uur hebben dit jaar? Vorig jaar mocht ik elke maandag een uurtje vroeger weg, zalig was dat! Vooral op een maandag. En de dag erna 8ste uur, haha, maar dat uurtje vroeger uit maakte dat wel goed. Ben benieuwd wat het dit jaar gaat zijn!

Maar dan... Wat moet ik in hemelsnaam aan? Ik heb niks speciaal voor de eerste schooldag gekocht dus moet ik wel even wat gaan uitzoeken. De eerste schooldag is natuurlijk niet niks dus je wilt er wel goed uitzien, maar niet overdressed. En make-up? Wat moet je op? Moet je het naturel houden of voor een beetje glam gaan? Mmm... Ik kan er niet echt aan uit!

Achja, het zal allemaal wel vanzelf gaan morgen! Lekker terug bij je vrienden zijn en nieuwe leerkrachten ontmoeten, nieuw lessenrooster, een heel nieuw begin! En natuurlijk de standaard goede voornemen: Dit keer beter als vorig jaar!

Veel succes allemaal!

Liefs!

0 comments:

Post a Comment