Tag: Hoe fake ben jij?

Gisteren vond ik weer een leuke tag, namelijk een met de titel 'Hoe fake ben jij?'. Ik kan jullie wel vertellen dat ik best verslaafd ben aan beauty, oh, shame on me... Maar niet dat ik erbij loop als een popje. Maar hoe fake ben ik dan wel?

Ben je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Ik ben vorig jaar naar de plastische chirurg moeten gaan, om de moedervlek op mijn rug weg te laten halen. Maar dat was niet om een cosmetische reden (al vind ik het wel mooier nu), maar om medische redenen.

Gebruik je valse wimpers?
Nee, ik wil ze wel af en toe gebruiken maar ik heb nog steeds geen goede wimperlijm aangeschaft, shame on me! Again...

Draag je een weave of extensions?
Nee, ik heb wel extensions maar ik doe ze alleen soms even thuis aan voor de lol (het waren goedkope van de Primark).

Gebruik je iedere dag make-up?
Ja, dat wel. Zoals ik al zei, ik ben een beetje verslaafd aan beauty. Maar ik maak me niet zo zeer op omdat ik mezelf lelijk vind zonder maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind om te doen!



Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Iedereen heeft zo wel zijn minpuntjes. Ik ook, maar daarom me laten opereren? No way!

Kan je nog zonder make-up?
Ja, ik kan zonder. Al ga ik bijna nooit zonder de deur uit, maar ik kan het wel. Zoals ik al zei vind ik het gewoon leuk om te doen.

Draag je nepnagels?
Nee, ik heb lange en erg sterke nagels van mezelf (lucky me!). Zou ik dat niet hebben, dan zou ik het misschien nog wel overwegen. 



Verf je je haren?
Tot nu toe heb ik het nog maar één keer gedaan en ik vond het wel leuk staan. Ik had mijn haren een paar tintjes donkerder geverfd in de winter, misschien dat ik dat deze winter wel weer ga doen. Ik verf mijn haar trouwens met kleurshampoo (waarbij de kleur er na een aantal keer wassen stilaan uitgaat), niet permanente haarverf. Overigens vind ik mijn eigen haarkleur mooi dus als ik mijn haar verf is het gewoon om wat nieuws te proberen.

Ga je onder de zonnebank?
Nee, nooit gedaan en niet van plan. In de zomer word ik snel bruin van de zon en in de winter heb ik er niet zo'n behoefte aan.

Heb je tattoo's?
Nee. En ik denk dat dat zo gaat blijven. 

Zo dat was de tag. Zo fake ben ik nog niet hé? 
De tag kwam van www.mybeautylovelife.blogspot.com, ze heeft elke zondag wel een leuke tag. 
Ga jij hem ook overnemen?

Liefs!

0 comments:

Post a Comment