Snelle tip! #2 (Goedkope opbergingsmethode voor je make-up)

Veel beauty addicts sorteren hun make-up collectie mooi in een Malm kast met perfect passende bijgekochte bakjes, allemaal heel mooi! Ik heb het ook gehad maar ik vond het niet handig werken, zo van die grote stoffen bakken. Dus ging ik verder zoeken, maar ik vond niet echt iets naar mijn zin. Uiteindelijk heb ik mijn make-up gewoon ingedeeld in, jawel, ijsbakjes! Ik heb een tijdje ijsbakken zitten te verzamelen en er passen er precies 16 in de lade van mijn Malm kast (ik heb wel zo'n dressoir, geen hoge Malm kast).



Je kunt deze methode met vanalles gebruiken, ijsbakjes, die witte bakjes van de chinees, of misschien wel van een heel ander voedselproduct. Je hergebruikt eigenlijk afval en je make-up is netje en geordend opgeborgen. Handig toch? En vriendelijk voor het milieu!

Ikzelf gebruik deze ijsbakjes, ze passen perfect in mijn lade, zijn mooi zwart en de print van het ijs zie je toch niet als ze tegen elkaar gepuzzeld liggen.

Ga jij deze tip gebruiken? Hoe berg jij je make-up op? Laat het me weten!

Liefs!

0 comments:

Post a Comment