My Instagram pictures

Instagram is al behoorlijk populair geworden onder de smartphone bezitters maar ook bij bloggers! Ook ik laat regelmatig mijn Instagram foto's zien, zo kunnen jullie een beetje zien wat me bezig houd. Enjoy!




Nieuwe extensions!

Een paar foto's maken met mijn beste vriendin.

Aan het strand in Mounastir, Tunesië.

Een poolparty 's avonds in het hotel, ook in Tunesië.

Het werd eens tijd voor een nieuwe twitter ava.

Mijn iPod-hoesje versierd met nagellak.

Dubbele barbecue, haha! Onze was kapot...

Apekoppen eten tijdens het bloggen.

Trying something new.

Mini-worstenbroodjes als lunch.

Filmpje kijken met mijn vriendje.

Hi, my name is Shiela and I'm addicted to noodles.

In de trein op weg naar R'dam. Primark here I come!

Alexandrium Shopping Center! Het was wel even zoeken naar de Primark. Wij dachten dat hij IN het winkelcentrum lag maar hij was dus buiten.

Finally found!

Nieuw tasje.

Hi, my name is Shiela and I'm addicted to noodles. And cornflakes!

My little white dress.

Een dot gemaakt met een haardonut.

Zo dat waren mijn laatste Instagram foto's! Je kan me ook volgen op de naam Shieellaaa als je wilt.

Liefs!








0 comments:

Post a Comment