Snelle tip #4: Bra First Aid Kit bij de Primark

Alweer een paar daagjes geleden dat ik nog geschreven heb. Ik heb niet echt een reden, ik had gewoon even geen puf meer om te bloggen denk ik. Maar goed, vandaag wel weer een snelle tip! Vorig weekend ben ik gaan shoppen bij de Primark en toen ik bij de pyama's zat rond te kijken vond ik deze handige kit.



Het is dus een kit vol handige snufjes als je kleding of bh niet goed zit. Op de achterkant staat wat er in zit en een korte uitleg hoe je ze moet gebruiken:


De verdere gebruiksaanwijzingen zitten binnenin. Maar serieus, dit ding is toch super handig? Ik kocht deze kit vooral voor de bra extenders, die kleine stukjes stof met haakjes dus, die dienen om je bh band te verlengen. Ik heb daar namelijk best snel last van dat de band rondom mijn lichaam te straks zit omdat ik best brede ribben heb.

Zo ziet het er dus uit. Valt niet heel erg op, toch? Hàndig!

Deze kit is te koop bij de Primark in Luik (normaal gezien ook in andere filialen) en kost 5 euro.

Wat vind jij van deze kit?

Liefs!

0 comments:

Post a Comment