Battle: Catrice gel eyeliner VS. MAX gel eyeliner waterproof

 Let the battle begin! Er kan maar één de winnaar zijn! Maar goed, we gaan beginnen. In de ring staan de MAX gel eyeliner waterproof in Pure Black en de Catrice gel eyeliner in Black Jack With Jack Black. Ik gebruikte die van Catrice al een tijdje en was er ook tevreden over. Maar sinds kort ligt er in de Action ook een gel liner. Heeft MAX Catrice kunnen verslaan? Of blijft Catrice mijn favoriet?

Verpakking en inhoud
Beide gellliners bevatten 4 gram en zijn allebei 6 maanden houdbaar. Het lijkt alsof de Catrice gelliner meer bevat omdat de verpakking groter is maar dat is gewoon een optisch trucje. De Catrice verpakking voelt zwaar aan omdat het potje van glas is, de verpakking van MAX is volledig van plastic. De verpakking van Catrice ziet er ook net wat luxer uit dan die van MAX.

Dit punt gaat naar Catrice!
Catrice 1-0 MAX

Aanbrengen
Bij de gilliner van MAX zit een kwastje bijgeleverd, alleen vind ik het wel een raar kwastje om gelliner mee aan te brengen. Bij de gelliner van Catrice hoort ook een kwastje, maar die zit er niet bijgeleverd. Je moet het kwastje van Catrice er dus bij kopen.
Het kwastje van Catrice vind ik veel fijner en hij heeft ook nog een langwerpig eyeliner kwastje aan de andere kant.

Ook dit punt gaat naar Catrice!
Catrice 2-0 MAX

Kleur
Op twee punten heeft Catrice al gewonnen. Zou MAX dit punt winnen? Helaas! Echt niet, de gelliner van Catrice is veel intenser en zwarter.

(Van links naar rechts, ieder met zijn eigen kwastje) 
MAX dikke lijn, Catrice dikke lijn, MAX dunne lijn, Catrice dunne lijn

Je ziet dat Catrice duidelijk beter is dan MAX. Ook blijft Catrice veel beter zitten. MAX belooft dat hij waterproof is, maar daar is dus helemaal niks van waar!

Ik wreef een paar keer met mijn vingers over de swatches en je ziet dat MAX gewoon half 
verdwenen is, echt jammer!

Verrassend genoeg (sarcasme, haha!) gaat dit punt ook naar Catrice!
Catrice 3-0 MAX

Prijs
Nou daar valt niet zo veel over te zeggen, MAX gelliner kost maar 0,99 euro en die van Catrice 3,99 euro. Beide budget maar MAX is nog goedkoper dan Catrice.

Dit punt gaat dus naar MAX.
Catrice 3-1 MAX

Eindoordeel
Catrice wint uiteindelijk met een stand van 3-1! De MAX gel eyeliner valt niet echt aan te raden. Het kwastje wat erbij zat ga ik gebruiken als lippenseeltje. Maar voor mijn eyeliner blijf ik mijn geliefde gelliner van Catrice gebruiken. 

De Catrice gelliner is te koop voor 3,99 euro bij de Kruidvat.
De MAX gelliner is te koop voor 0,99 euro bij de Action.




0 comments:

Post a Comment