Shoplog Maastricht (The Body Shop, NewYorker, Kruidvat)

Zoals beloofd, de shoplog! Niet zo heel veel maar wel dingen die ik nodig had. Het was echt super gezellig. Ik was samen met mijn beste vriendin en er was veel te doen in de stad. Maar goed, hier mijn aankoopjes!


Als eerste liepen we The Body Shop binnen. Er was een leuke 2+1 gratis actie op de mini producten. Ik kocht een kleine versie van de Vitamine E dag- en nachtcrème. Deze kosten 5 euro.


Als 3de product voor de actie koos ik deze aardbeien Body Polish. Hij ruikt echt hemels!


Dit is eigenlijk een scrub, en als je dichtbij kijkt... Zie je dat je gewoon scrubt met aardbeien pitjes! Deze kostte ook 5 euro. Dus deze 3 lekkere producten samen kostte 10 euro.


Ook kocht ik nog deze leuke enkellaarsjes voor in de herfst. Ook best leuk in de zomer/lente met een shortje! Deze waren 34,95 euro. (op de foto zien ze er niet zo mooi uit als normaal)


En als laatste kocht ik een nieuwe eyeliner van essence. Omdat ik mijn gelliner een beetje beu begin te worden. Deze was 2, 49 euro.


Dat waren mijn aankoopjes, niet veel maar wel dingen die ik goed kan gebruiken. En nu... Sleepover bij mijn beste vriendin!

Liefs!




0 comments:

Post a Comment