Mini shoplog Rotterdam (Primark en H&M)

Eergisteren gingen we een dagje naar Rotterdam. Lekker shoppen bij de Primark en in het Alexandrium winkelcentrum! Normaal ging ik altijd naar de Primark in Luik maar in Rotterdam was ik nog nooit geweest. Dus dat werd wel een tijd, haha!
Ik vond de Primark best tegenvallen. Ik had verwacht dat de Primark in Rotterdam groter zou zijn dan die in Luik maar dat was dus niet zo. Ze zijn ongeveer even groot en ik had het idee dat ze in Luik veel meer verschillende dingen hadden. Ook vond ik niet zoveel leuks. Maar ik heb wel een paar dingetjes gevonden die ik echt wou.

(Zie foto)

- Pyamabroek met uiltjes op: 7 euro
- Grote schoudertas: 14 euro
- Klein zadeltasje: 5 euro
- Vierkante haarborstel: 2 euro

Ook kocht ik nog een beige wintertrui bij de H&M voor 19,95 euro. 

Hij valt een beetje wijd, daar hou ik wel van. Ik kan niet wachten tot het terug herfst is! Lekker knus op de bank liggen met een warme chocomelk... Zucht, ik hou van het najaar. 

Maar goed, ik had niet zoveel inspiratie vandaag dus leek me het wel leuk om even mijn aankoopjes te showen. 

Liefs!


0 comments:

Post a Comment