NOTD: O.P.I 'You Callin' Me Lyre?'

Vandaag heb ik weer een NOTD voor jullie. Dit O.P.I lakje zag ik op het vliegveld liggen in zo'n bakje met O.P.I lakjes uit oude collecties voor 9 euro. Deze lichtroze kleur uit de NYC Ballet Soft Shades collectie in de kleur You Callin' Me Lyre? sprak me direct aan en ik nam hem dan ook meteen mee.

Ik heb dit lakje de hele vakantie gedragen, het is een supermooi naturel kleurtje. Hij dekt niet sterk (wat had je ook verwacht van zo'n licht kleurtje) maar geeft je nagels een gezonde uitstraling.

Eén laagje.
Ik denk dat ik hem, ondanks dat ie niet goed dekt, veel ga gebruiken op momenten dat ik niet kan kiezen tussen al die verschillende kleuren nagellak.

Als je deze nagellak goed wilt laten dekken heb je toch wel minstens 5 à 6 laagjes nodig. Poeh, ja dat is veel... Veel geduld is daarvoor nodig (en geduld heb ik juist weer niet...).

Vijf laagjes.
Al bij al ben ik superblij met deze mooie O.P.I nagellak en vind ik deze natuurlijke kleur een mooie toevoeging aan mijn (nogal kleurrijke) nagellak collectie.



Deze collectie van O.P.I is normaal gezien niet meer te vinden in de winkel. Tenzij je zoals mij hem nog ergens tegenkomt in een sale-bakje of zo.

Love for that!



0 comments:

Post a Comment