Getting personal

Vandaag eens wat anders dan beauty. Is dat erg? Af en toe zal er wel eens een persoonlijk artikeltje tevoorschijn springen. Vandaag valt er veel te vertellen. Want ja, ik weet dat het voor sommige frustrerend is maar het is bijna terug school-time!
Ik ben vandaag nog wat schoolspulletjes gaan inslaan bij de Action. Het meeste had ik wel nog maar sommige dingen ontbraken nog in mijn bruine schoudertas. Maar nog een andere reden dat ik daar was was voor een baantje te vragen! Ja, ik wil graag een studentenjobje hebben. En de Action lijkt me zo leuk! Nou kon ik me daar niet inschrijven maar ik ga binnenkort naar een uitzendbureau en hopelijk word ik aangenomen! Of ergens anders kan natuurlijk ook.

Pff... Ik ben zovaak blut, daarom wil ik wat bijverdienen. Blut zijn sucks! Ook wil ik wat meer gaan uitgeven aan mijn blog en aan producten. En een nieuwe camera! En een Naked palette, wauw die is zo mooi! En ik wil ook een kwastenset bestellen en... Ja ik wil zoveel, niet normaal! Maar het blijft een beetje bij dromen want ik heb niet genoeg geld voor dat allemaal. Dan word het sparen! Maar ik geef alles meteen uit. Dus sparen komt er ook niet van! Aaargh!

Nou ja, laat ik mijn money issues even aan de kant zetten en wat over bloggen en beauty kletsen. Kennen jullie ByBeautybloggers al? Het is een community voor beautybloggers, dus heb jij een beautyblog? Dan kun jij je daar aanmelden en andere beautybloggers leren kennen! Het is echt super gezellig daar dus twijfel niét.

Wat betreft mijn blog. Jullie merken misschien wel een beetje dat ik de laatste tijd pas laat een artikel schrijf. Ik probeer me zo goed mogelijk aan mijn schema te houden! Maar meestal krijg ik pas rond 15u00 klaar en geupload. Gewoon even voor jullie om te weten.
Ik werk hard aan mijn blog en zal ook hard blijven werken. En ik word super blij van lieve reacties en complimentjes!

Bedankt allemaal!



0 comments:

Post a Comment