Wat te doen als je pumps te strak of te los zitten?

Ja, veel meiden herkennen het wel. De perfecte pump zoeken is best een moeilijke opdracht. En al je dan eindelijk denkt de juiste pumps gevonden te hebben kan je er alsnog later achterkomen dat hij toch niet zo geweldig zit als je dacht... Herkenbaar? Hier twee tips voor als je prachtige pumps toch niet zo prachtig lopen!

Als eerste een tip voor als je schoenen te strak zitten. Ik heb namelijk een maandje geleden mooie zwarte basic pumps gekocht. Maar toen ik ze op vakantie een half uurtje aanhad krampte ik al van de pijn omdat mijn tenen er geplooid inzaten zeg maar, ik weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen, haha!
Maar goed, wat ik dus als oplossing gebruik nu is gewoon een beetje losse poeder over de zool van mijn pump verdelen. Je voet glijd er dus makkelijker in maar je sloeft er niet uit. Wel best een nutteloze oplossing als je last hebt van zweetvoeten want dan blijft het poeder natuurlijk niet droog maar je kan het bijvoorbeeld even bijwerken in het toilet.


Dan nog een oplossing voor als je schoen wat te los zit. Vele zullen deze wel kennen maar ik vind deze tip nog altijd geweldig. Het is simpel, gewoon wat haarlak in je schoen spuit en het is klaar. Dit zorgt ervoor dat je voet een beetje blijft plakken en je dus niet je schoen verliest, haha!


Ga jij deze tips gebruiken? Ik hoor het graag!

Liefs!

0 comments:

Post a Comment