Snelle tip! #1

De brush cleanser van M.A.C, heel populair... Maar 10 euro voor 235 ml vinden sommige mensen misschien een beetje teveel. Geen nood! Ik heb een oplossing voor jullie.



Een budget-vriendelijke oplossing wel te verstaan! Mijn vervanging voor een dure brush cleanser is een goedkope gezichtstonic van de Action. Gezichtstonic? Ja, gezichtstonic! Tonic haalt de laatste restjes make-up van je gezicht af (dus toch ook van je kwasten?) en tonic droogt snel op (ook op je kwasten!). Prima tussendoortje voor je kwasten dus! Pas op, ik zeg tussendoortje want  je kwasten met tonic wassen (en met brush cleanser trouwens ook niet) is geen grondige schoonmaakbeurt maar gewoon een extraatje voor tussendoor als je kwasten bijvoorbeeld nog vol zitten met het product wat je net hebt gebruikt maar je wilt deze kwast wel nog voor een ander product gebruiken.


Ik gebruik deze Odina tonic van de Action (1,29 euro voor 250 ml, vele goedkoper al M.A.C dus!). Verder heb je alleen nog een tissue nodig en je kwast natuurlijk. 


Je brengt gewoon wat tonic aan op je tissue, gaat er met je kwast over, et voilà, je kwast is opgefrist!
En net zoals met de beroemde brush cleanser kan je je kwast na een minuutje al weer gebruiken.

Ga jij deze tip gebruiken? Of kende jij hem al? Let me know!

Liefs!

0 comments:

Post a Comment