Budget kwasten onder de 5 euro!

Vandaag laat ik jullie budget kwasten zien die goed van pas kunnen komen én te koop zijn in de winkel. Dus, heb je niet veel geld te spenderen of kan je niet online bestellen? Dan zijn deze kwasten zeker aanraders!


(links, van onder naar boven)
Blush kwast van de H&M. Deze kan soms wel prikken maar brengt blush of poeder goed aan.

Oogschaduwkwast van de Kruidvat. Deze vind ik niet handig voor oogschaduw maar is wel perfect om concealer mee aan te brengen.

Schuin afgesneden eyeliner kwastje (heeft ook aan de andere kant een dun eyeliner kwastje). Deze is prima om je gelliner mee aan te brengen.

(rechts, van onder naar boven)
Klein oogschaduwkwastje van de Hema. Deze is perfect om oogschaduw onder je ogen of ooghoeken aan te brengen.

Grotere oogschaduwkwast van de Hema. Deze is dan weer perfect om een oogschaduw kleur op je ooglid aan te brengen.

Blendingkwast van de Hema. Deze blend je oogschaduw zo mooi! Hij is super handig en ik ben echt gek op deze kwast! Echt een aanrader!

Creasekwast van Essence. Deze is bedoeld om kleur aan te brengen in je crease, en dat doet hij goed! 

Ik gebruik al deze kwasten graag en ze brengen prima je make-up aan. Dus ik kan deze kwasten jullie allemaal aanraden. Natuurlijk zijn ze niet even goed als dure kwasten of kwastensets maar deze zijn gewoon goed voor beginners of budget liefhebbers! Of gewoon om eens te proberen natuurlijk.

Liefs!


0 comments:

Post a Comment