My holiday trip in pictures

Ik ben net een dagje thuis van Tunesië, gisteren had ik al geen tijd om te schrijven want ja je weet wel, koffers uitpakken, opruimen en van die dingen. Maar goed, ik wil het schrijven weer zo goed en snel mogelijk terug op gang brengen en de daagjes wanneer er niks online stond inhalen. Maar voor vandaag geen beauty maar een klein verslagje met foto's genomen op vakantie!



En er zijn mensen die zeggen dat er geen groen meer is op de planeet...

Boven de wolken!

Bijna in Tunesië!

Als je het vliegveld buitenkwam in Tunesië.

Uitzicht vanaf het balkon!

Verrassing van de poetsvrouw!

Zwerfkatje, superschattig was ie!

Beautiful sea.

Rotonde kunstwerk.

Het hoofdzwembad (ja er waren er meer...).

Poolpartyyyy!

Tussen de cactussen!

Nog een verrassing van de poetsvrouw.

Verveling tijdens het zonnen.

Zo! Dat waren ze. Niet veel, ik weet het, maar veel tijd heb ik niet gehad om foto's te trekken. Sommige foto's zijn trouwens niet zelf gemaakt.
De pool/schuimparty was echt het allerleukste! Vind ik ook de leukste foto.


Hoe was jou vakantie? 

Love for that!











0 comments:

Post a Comment