Tag: Nailpolish & me


Ja, weeral een tag! Ik zag deze tag al eens voorbij komen op veracamilla.nl en ik zie hem ook steeds meer op andere blogs dus besloot ik hem ook te doen! 
1.Hoeveel lakjes telt jou stash ?
Op het moment telt hij er 34. Dat is best weinig ja, maar ik heb er laatst heel veel weggeven. Een jaar geleden telde mijn stash er nog 80.

2.Van welk merk bezit je de meeste lakjes ?
Zeker weten Catrice. Ze hebben zoveel kleurtjes, goede kwaliteit en super-budget!



3.Wat is je meest voorkomende kleur in je stash ?
Rood/roze, dat is bij de meeste wel zo denk ik haha! Ook hou ik veel van natuurlijke kleuren.


4.Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja, nu ik er veel heb weggedaan bezit ik veel kleuren en finishes niet.


5.Welke nagellak draag je het meest?
Madness van Chanel. Ik hou echt van deze nagellak! En hij heeft ook een mooie betekenis voor mij. Hij was namelijk van mijn oma. Ook Rosy sand van Maybelline draag ik geregeld.


6.Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Nou, veel! Ik heb een paar jaar geleden veel lakjes gekregen van mijn ma. Ondertussen zijn ze niet echt meer in goede staat en draag ik ze ook niet meer maar ik kan ze gewoon niet weggooien!



7. Gebruik je een basecoat?
Altijd. De kleur van nagellak dringt zo snel in mijn nagels! Echt lelijk. En een base-coat verminderd dat duidelijk.


8.Gebruik je een topcoat?
Meestal niet.

9.Stempelen of uit de losse hand?
Ik stempel nooit, altijd met de losse hand. Stempelen doe ik alleen als ik een nail-art maak.


10. Welk lakje zou je graag nog willen ?
Goh, op het moment heb ik geen nagellak op mijn wenslijstje staan. Maar een 5de Chanel lakje zou welkom zijn!


Wil je deze tag overnemen? Gewoon doen! Als je de link hieronder plaats zal ik hem zelfs lezen.





0 comments:

Post a Comment