Essence liquid ink eyeliner waterproof

Ik had al veel goeds gehoord over deze waterproof eyeliner van essence. Kwaliteit en budget? Dat willen we allemaal toch? Dus toen ik gisteren met mijn beste vriendin aan het rondsnuffelen was in de Kruidvat nam ik deze eyeliner uit nieuwsgierigheid mee. En is hij echt fijn...?


Daar heb ik meteen een antwoord op: ja! 
Ik vind deze eyeliner echt fijn. De eyeliner heeft een dun kwastje waarmee je heel precies kunt werken. Doordat kun je ook heel goed met deze eyeliner een mooie wing maken. Hij droogt snel en heeft een matte finish, wat ik persoonlijk het mooiste vind. 

Swatches

Wing

De verpakking is van plastic maar wel stevig. De eyeliner bevat 3ml. Wat een normaal hoeveelheid is voor een eyeliner. 

Wat essence zegt: 
Liquid ink eyeliner with high precision brush applicator. waterproof.

Een precies kwastje heeft ie wel, dat zei ik al. En ik kan jullie zeggen dat hij ook, zoals op de verpakking staat, waterproof is!

Deze eyeliner doet dus goed wat hij beloofd, en dat voor een klein prijsje van 2,49 euro! Hij is dus zeker fijn zoals iedereen al zei en ik kan hem iedereen aanraden. Dus zoek je nog een goede (goedkope) eyeliner? Dan is deze perfect.

✔ Budget proof
✔ Doet wat ie beloofd
✔ Handig in gebruik

X Niks!

De essence liquid ink eyeliner waterproof is te koop in de Kruidvat en kost 2,49 euro.

Liefs!



0 comments:

Post a Comment