Super budget shoplog!

Gisteren had ik uit het niets super veel zin om mijn geld te gaan uitgeven. En ook met veel thuis te komen... Nou ja, ik had geen groot budget dus ben ik op jacht gegaan naar cheap beautyproducten in Eindhoven.
Als eerste liep ik vol ongeduld de action binnen. Normaal ben ik niet zo van de action make-up maar nu wou ik wel het een en het andere proberen.
Ik nam deze drie trio oogschaduwpaletjes mee. (0,75 euro per paletje)

Van links naar rechts: Sunflower, Lily en Black Rose.

Verder kocht ik ook deze gelliner, ik ga er nog niks over zeggen want hier komt nog een battle van met mijn Catrice gelliner.


Ook nog om te proberen nam ik Wisp mee. Dat zijn kleine tandenborsteltjes met een bolletje tandpasta op en een tandenstoker als uiteinde. Súper handig voor onderweg! (0,99 euro, denk ik)

Smaken Menta Suave (zachte mint) en Menta Intense (intense mint)

Verder nam ik ook nog dit kwastensetje mee, de kwasten zijn prul (maar daar ga ik nog iets mee doen...) dus ik kocht het gewoon voor het handige kwastenrol. Alleen zijn de vakjes veel te smal... Miskoop dus. (1,89 euro)


Toen ik afgerekend had bij de kassa kregen we nog free food! Lekkere spekjes... Njam njam.

Natuurlijk had Shiela er al twee op...

In Woensel heb ik ook nog wat dingetjes gescoord. 
Onder andere dit mooi paletje van de Bart Smit (euh wat? De Bart Smit?). Ja de Bart Smit! Deze mooie palette gaat al een tijdje rond bij de beautybloggers. Maar ik... ik ga er nog even over zwijgen want hier komt nog een apart artikeltje over. (2,99 euro)


En natuurlijk kon ik de Kruidvat niet overslaan! Ik nam 2 Catrice mono's mee. Eentje is een van de nieuwe producten, de andere gevist uit de kortingsbak (zie je ook aan het plak van de sticker). (2,89 euro en 0,50 euro)

Links: 570 Plum Up The Jam, rechts: 390 Top Of The Cops.

En als laatste liep ik nog even de Hema binnen om een blendingbrush te halen. (2,50 euro)


Zo, dat was alles wat ik gekocht heb. Nu even sparen voor een Urban Decay Naked Palette haha!

Hebben jullie onlangs nog wat gekocht?

Liefs!

0 comments:

Post a Comment