Budget reviewmarathon: Catrice Prime and Fine translucent loose powder

Ook al heb ik al een transparante poeder van Gosh, toch was ik op zoek naar een nieuwe. Ik kwam uit bij deze translucent loose powder van Catrice: een transparante losse poeder. Ik nam hem mee en probeerde hem meteen uit, ik heb namelijk een best glimmende huid. En ik heb goed nieuws!

Ik vind hem perfect werken! Eerlijk waar, ik bracht hem aan en meteen glom mijn gezicht al niet meer. En het uur daarna ook niet meer, en het uur daarna ook niet... Hij blijf echt lang zitten voor een poeder! Normaal gezien glimt mijn gezicht na een uur alweer, deze poeder matteert mijn gezicht de hele dag door.


De poeder laat mijn make-up absoluut niet cakey lijken, met andere woorden, hij ziet er gewoon natuurlijk uit! Terwijl je dat met sommige poeders wel hebt.

De poeder bevat 11gr, wat weinig lijkt, maar waar je héél lang mee kan doen.


Ik kan er eigenlijk niet veel meer over zeggen, ik vind deze poeder gewoon superfijn.
Deze poeder is regelrecht mijn everyday bakje ingevlogen! Mijn Gosh poeder kan de pot op, haha! En Catrice mag zich elke dag op mijn gezicht settelen.

Deze poeder van Catrice is te koop bij Kruidvat en kost 5,49 euro.

0 comments:

Post a Comment