Budget reviewmarathon: Essence Wildcraft LE deel 2

Vandaag is het zover. De budget reviewmarathon is officially over. Maar om het af te sluiten is er vandaag nog het tweede deel van de Essence Wildcraft producten! De twee producten die over bleven was de mooie highlighter en de tweezijdige kwast.
Ik begin met de highlighter. Er is maar één highlighter in de collectie maar toch heeft dit pareltje een naam gekregen: 01 Let's get wild. De highlighter heeft hetzelfde patroontje als de oogschaduwmono's. Ik zei gisteren ook al dat ik dat patroontje leuk vind, dat hoef ik dus niet te herhalen, haha. De kleur is mooi beige met shimmer erin.

 Duidelijk zicht van het patroontje.

 Swatch

De highligher is prima gepigmenteerd maar ook niet té, wat fijn is, want zo krijg je geen overdosis aan shimmer.

Deze highlighter is echt een aanrader als je een subtiele highlighter zoekt en niet al te veel geld wilt uitgeven. Hij kost namelijk maar 2,99 euro. Dat is een geweldig prijsje voor zo'n mooie en goede highlighter!

Waarmee ik deze highlighter aanbreng? Dat is een kwast die ook onderdeel uitmaakt van de LE. En waarmee ik ook meteen de budget reviewmarathon afsluit: de duo brush. Raar genoeg heeft deze ook een naam gekregen, 01 fluffy vests dressed.


De kwast heeft twee kanten: een poeder kwast en een oogschaduw kwast. Het middenstuk heeft een beige kleur, wat weer mooi past bij de rest van de collectie. De kwast voelt best stevig aan. Er is tot nu toe nog geen enkel haartje uitgevallen, wat een mega pluspunt is. De haartjes prikken ook niet op de huid wat fijn is voor mensen met een gevoelige huid.


De oogschaduw kwast is stevig, breed en met vrij korte haartjes. Je kunt de kwast gebruiken om oogschaduw op het bewegend ooglid aan te brengen maar daar gebruik ik hem persoonlijk niet voor. Ik gebruik hem liever voor scherpe lijnen te zetten met oogschaduw, zoals in de crease of boven mijn wimperlijn. Waar ik hem ook handig voor vind is voor oogschaduw onder je ogen aan te brengen. Of voor concealer aan te brengen kan je hem ook prima gebruiken. Met andere woorden: je kan hem voor bijna alles gebruiken. 


De poeder kwast is er zacht en voelt dus fijn aan op de huid. Hij is best plat, maar de haren zijn fluffy. Ik vind hem fijn voor highlighter of bronzer mee aan te brengen. Of je kan er ook je blush subtiel mee aanbrengen. 

Deze duo kwast is super handig om mee op reis te nemen want je kan er eigenlijk een hele look mee maken: oogschaduw aanbrengen, concealer, highlighter, bronzer en blush! Foundation met de vingers aanbrengen et voilà, je look is af. Met maar één kwast!

Deze kwast koste me 3,29 euro.

Deze producten zijn onderdeel van Essence's Wildcraft LE verkrijgbaar bij Kruidvat.

Hiermee is de budget reviewmarathon afgelopen. Wat jammer, ik vond het erg leuk om te doen!
Wat vonden jullie ervan? Is het voor herhaling vatbaar? Laat het maar weten, ik hoor het graag.

Liefs!


0 comments:

Post a Comment