Swatches: Catrice Genius In A Bottle en Welcome To Roosywood

Ik vertelde eergisteren al dat ik wou gaan sparen. Voor een notebook of voor een camera. Maar vandaag heb ik al gezondigd, oeps! Nou ja, als je jarig bent geweest mag je jezelf toch wel wat verwennen, toch? Er is deze week een actie bij onze Kruidvat (ik weet niet of dat in Nederland ook is), 2 Catrice lakjes voor 4 euro. Daar moest ik natuurlijk wel even gebruik van maken!


Ik nam 840 Genius In A Bottle en 780 Welcome To Roosywood mee. Twee mooie nagelakjes voor in de herfts. Genius In A Bottle is een holografisch lakje met goud, groen en blauwe tinten, de goude overheerst. Ik vind hem persoonlijk erg mooi. En ik denk dan ook dat ik hem vaak ga dragen!

Genius In A Bottle (Ja, ik heb terug korte nagels, ze breken na een bepaalde lengte een voor een af. Ach ja, ze zijn na twee weken toch al terug lang, haha!)

Genius In A Bottle dekt al redelijk na een laagje en na twee laagjes dekt hij perfect. 

Als tweede koos ik 780 Welcome To Roosywood. Het is een mooie oud roze kleur, perfect voor in het dikke-truien-seizoen! Ik ga deze kleur vaak dragen rond deze tijd van het jaar denk ik. Hij past zowat bij elke outfit, dat is een groot pluspunt!

Welcome To Roosywood

Ook dit lakje dekt redelijk na een laagje en perfect na twee laagjes. 

Allebei de lakjes bevatten 10 ml. Dat is best veel voor een nagellakje en daar kun je ook heel lang mee doen. Wat me opviel is dat de kwastjes van de lakjes breder zijn dan van te voren. Ik was vergeten dat Catrice haar lakjes ook had verniewd, net zoals Essence! Wel een pluspunt. Zo'n breder kwastje vind ik vele fijner werken.

De Catrice nagellakjes zijn te koop bij Kruidvat en kosten 2,69 euro per stuk.

Liefs!

0 comments:

Post a Comment