Catrice Upper WILDside Lip Gloss Sticks

Opzich vond ik de Upper WILDside LE van Catrice niet zo interessant maar toen ik gisteren naar de Kruidvat ging om van de stapelkortingen te genieten liet ik toch mijn oog vallen op de Lip Gloss Sticks. Ze zagen er eigenlijk toch best wel leuk uit. Ik twijfelde niet en nam ze mee want lipgloss in stickvorm vind ik erg fijn. Zijn deze ook fijn?



De collectie bevat twee kleuren en ik nam ze allebei mee. Ik hou niet zo van lipgloss. Het kleeft vaak, blijft niet zo lang zitten en voelt gewoon niet zo fijn aan. Voor mij zijn lipgloss sticks dus dé oplossing. Ik ben ook al gek van de lip glow van Catrice dus deze konden niet missen.

Wild, Wild West-side en Red Rocks!


De lip gloss sticks smeren goed, liggen licht op je lippen en voelen zacht aan. Wat de kleur betreft, ze geven meer kleur af dan dat ik had verwacht. Niet zoveel kleur als een lipstick natuurlijk maar wel meer dan bijvoorbeeld een lipbalsem.

 Wild, Wild West-side en daarnaast Red Rocks!

De lip gloss sticks plakken ook niet. Wat betekend dat ze niet zo heel lang blijven zitten maar liever dat dan een hele plakboel op mijn lippen. 
Ze ruiken bovendien naar mijn mening erg lekker, een beetje zoet maar niet té.

Sommige onder jullie vroegen om swatches op de lippen. Met plezier maar je ziet het niet zo goed, haha! 

Wild, Wild West-side

Red Rocks!

Ik vind deze lip gloss sticks erg fijn. Als je er nog een wilt bemachtigen zal je wel snel moeten zijn want de collectie ligt al een tijdje in de winkel.

De Lip Gloss Sticks van de Upper WILDside LE van Catrice zijn te koop bij Kruidvat en kosten 3,89 euro per stuk.

Liefs!

Ps: Vergeet niet de enquête in te vullen op de homepage!

0 comments:

Post a Comment