Nieuw opberg kastje!

Ik schreef al een paar maanden geleden over een opbergmethode. Namelijk in een grote laden verdeeld met ijsbakjes. Maar sinds kort heb ik een nieuw kastje voor mijn make-up in op te bergen. Dit is vele handiger want nu kan ik de lade waar ik het eerst in sorteerde gebruiken voor andere dingen in op de bergen. Benieuwd hoe ik het nu opberg?



Dit is hoe het kastje eruit ziet. Hij komt van de Ikea en hoort bij de Micke serie. Ik heb het tussen mijn bureautje en mijn Malm kast staan. Het lijkt alsof het er ongemakkelijk omdat ik de lades van mijn kast niet meer kan openen maar het Micke kastje heeft wielen dus ik kan het in een seconde aan de kant zetten.


Het kastje heeft vier lades. Twee smalle en twee diepe. In de eerste lade bewaar ik mijn lipgloss, lipsticks en lipbalsems. In de tweede lade bewaar ik mijn blushes, foundations, poeders, bronzers en highlighters. 
In de derde lade bewaar ik mijn oogpotloden, oogschaduwmono's en oogschaduwpaletjes. En in de laatste lade bewaar ik mijn eyeliners, mascara's, oogschaduwbasissen en nog wat random dingetjes zoals mijn wimperkrullen, wenkbrauwgel, gelliners, glittermascara, enz.


De kleine bakjes waar ik de lade mee indeel komen van de Wibra. Ze kosten 0,29 euro per stuk (echt geen geld dus!), ik kocht er twaalf (voor elke lade drie) en dus betaalde ik maar 3,48 euro in totaal! Dit is echt een tip als je goedkope verdeelbakjes zoekt. 

Bovenop het kastje staan mijn kwasten, reinigingsmelk, wattenschijfjes, BB cream en mijn dagelijks bakje.


Ik ben erg blij met mijn nieuw kastje! Hoe het nu verdeeld is erg overzichtelijk en daar hou ik juist zo van. 

De Micke ladeblok is te koop bij Ikea en kost 39,95 euro.

Hoe berg jij je make-up op?

Liefs!


0 comments:

Post a Comment