Lekkere budget parfums

Parfumerieën staan vol met parfums, maar als je naar het prijskaartje kijkt zul je soms wel eens drie keer moeten slikken... En dat terwijl misschien een paar deuren verder een hele display vol met budget parfums staat (natuurlijk niet zo luxe en houdbaar)? Ik heb mijn drie lekkerste goedkope parfums uitgekozen.




De parfums waar ik gek op ben: So...? Ze hebben super lekkere zoete luchtjes, blijven best lang zitten en zijn allemaal onder de 10 euro! Hierboven zie je So...? Eternal en So...? Kiss me, mijn twee favorieten. Kiss me is een lekker zoete geur, perfect voor overdag.

Topnoten: bramen, ananas en citrusvruchten.
Hartnoten: bloemige noten en vanille.
Basisnoten: muskus en houtachtige noten.

Eternal is ook een zoete geur maar iets zwaarder en zwoeler, ik vind deze persoonlijk iets voor in de avond.
Topnoten: amalfi citroen, mandarijn (Clementine) en roze peper.
Hartnoten: viooltje, orchidee en pioenroos.
Basisnoten: sandelhout, amber en vanille.

En dan... Mijn signature parfum, Beyoncé's Heat! Deze geur vind ik zo overheerlijk! Ik moet echt eens een full-size van deze parfum gaan kopen want mijn flesje uit de cadeauset is bijna op.

De topnoten: rode vanille-orchidee, magnolia, neroli, roze perzik.
De hartnoten: kamperfoelienectar, bitterkoekjes, muskus.
De basisnoten: reuzenpijnboom, tonkabonen, amber.

Ik zou deze zeker eens gaan ruiken bij de drogist! 
Heb jij nog een budget parfum aanrader?

Liefs!

0 comments:

Post a Comment