Review: Essence sun club palette

Na veel goede verhaaltjes gehoord te hebben over het sun club paletje van Essence besloot ik hem maar een keertje te gaan proberen. Ik hou tenslotte ook veel van naturelle looks en daar leek me dit paletje er geschikt voor. So why not? Eenmaal wat looks gemaakt met het paletje is ie klaar voor een review!

De kleuren oogschaduw zitten mooi geordend volgens kleur (van licht naar donker). De oogschaduw pans zijn wel vrij klein wat het iets of wat onhandiger maakt om swatches te maken maar ach, met een oogschaduw kwast is het geen probleem. En doordat het paletje zo klein is is hij ook erg handig om mee te nemen in je tas of op vakantie.


De verpakking is stevig en van doorzichtig hard plastic. De lichtgrijze tekening op de voorkant vind een beetje cheap ogen maar ja, wat moet ik zeggen... Het was ook goedkoop, haha! Ik telde 2,99 euro neer voor dit mooi paletje. Bij het paletje is ook een klein tweezijdig kwastje meegeleverd met aan de ene kant een spons applicator en aan de andere kant een oogschaduwkwastje (met haartjes dan wel). De kwaliteit van het kwastje valt op zich nog wel mee maar hij is gewoon veel te klein... Ach ja, als het dan écht moet zal je er nog wel een mooie look mee kunnen maken.

Swatches:

 Eerste rij: een lichte parelmoer kleur, een licht roze kleur met een klein beetje shimmer erin, een grijs/bruine kleur en een chocola-bruine kleur.

Tweede rij: Een lichte peachy-achtige kleur, een bruine kleur die naar het oranje neigt, een shimmery bruine kleur en een shimmery grijze kleur.

De kleuren zijn redelijk goed gepigmenteerd. Voor de swatches heb ik ongeveer die veegjes gebruikt per kleur. Sommige eentje meer, sommige eentje minder. De pigmentatie verschilt dus per kleur. Met dit paletje kan je mooie naturelle looks mee maken maar wil een een mooie smokey bruine ooglook maken dan zou ik toch voor een ander paletje kiezen. 

Ikzelf ga dit paletje denk ik vaak gebruiken voor 's morgens snel een ooglook te maken als ik naar school ga. Want van een smokey bruine ooglook zal er niet veel inkomen op een normale schooldag (om kwart voor zeven opstaan, zucht...).

Dit paletje van Essence is te koop bij Kruidvat en kost 2,99 euro.

Liefs!







0 comments:

Post a Comment