It's mah birthday!

Nog steeds kijk ik er elk jaar naar uit, mijn verjaardag! In dit hoofdstuk van mijn leven ben ik nog blij dat ik een jaartje ouder word, haha! Vandaag ben ik 15 jaar geworden. Ik kan me nog goed herinneren dat ik vroeger mensen van 15 erg volwassen vond en 15 leek nog zo ver weg, maar nee hoor vandaag ben ik zelf plots 15, en nee zo volwassen ben ik nog niet hoor, haha!

Zaterdag had ik mijn verjaardag al gevierd met vrienden en familie. Toen heb ik ook cadeau's en cash gekregen. Maar nu heb ik wel een klein luxeprobleem... Ik weet niet wat ik met dat moet doen!
Herinneren jullie mijn non-beauty wishlist nog? Het was een van mijn eerste artikelen die ik gepost heb.
Je vind hem hier. Hier vonden jullie een aantal dingen die ik graag wou hebben waaronder de Acer Aspire One notebook en de Canon EOS 1100D camera. Nu heb ik het geld, maar kan ik niet kiezen!


Voor de Canon camera moet ik wel nog even doorsparen voor ik hem kan bemachtigen. Maar ik vind de camera wel het interessantst. Ik wil al een tijdje een goede camera voor foto's voor mijn blog te maken en deze lijkt me prima. Dan zou ik eindelijk full-face foto's kunnen maken!

Maar aan de andere kant, ik heb geen eigen laptop. Dus ik moet de gezamelijke laptop gebruiken om te bloggen. Wat soms erg vervelend is, dus daarom zou het misschien beter zijn om voor de laptop te kiezen.

Ik kan echt niet beslissen? Wat zouden jullie doen?

Maar goed, vandaag is het dus mijn verjaardag en ook al heb ik het al gevierd, vandaag ga ik het wel nog een keertje vieren, haha! Dus tot morgen!

Liefs!

0 comments:

Post a Comment