Budget reviewmarathon: Essence I ♥ RUNWAY highlighter pen

Dit is een product wat ik al meerdere keren in mijn handen heb vast gehad maar nooit meenam. Toch bleef ik nieuwsgierig en nam ik hem uiteindelijk, na zovéél keren, toch mee. Altijd als ik thuis kom maak ik meteen foto's, swatches en test ik ze uit. Toen ik hem uitprobeerde was ik verbaasd. Positive or negative?



Mmm... Let's see. Als eerste probeerde ik hem op mijn hand. De highlighter lijkt dan lichtroze maar wanneer je hem uitveegt word hij parelmoer. Hij is erg gepigmenteerd en bevat veel shimmer. Nou ja, shimmer...

Swatch

Glitter is een beter woord. De highlighter bevat best veel glitter voor een highlighter. Daardoor vind ik hem een beetje té als highlighter voor op het gezicht. Al is het volgens mij wel draagbaar als je hem eerst aanbrengt en vervolgens daarover je foundation. Als highlighter op de ogen is hij ook nog wel best heftig maar het kan, vooral bij een feestelijke look. Waarvoor ik hem het meeste ga gebruiken, is voor in mijn binnenste ooghoeken. Daarvoor vind ik hem perfect!

Het systeem van de highlighter is super handig. Je hoeft alleen maar aan de achterkant van het pennetje te draaien en vervolgens komt er een klein beetje vloeistof uit het kwastje. Het kwastje is vrij klein dus je kunt precies werken.

Close-up kwastje
Deze highlighter is zeker een leuke toevoeging aan je make-up stash en is een fijn hebbedingetje. Misschien ook wel leuk om cadeau te geven? 

Deze highlighter van Essence is te koop bij Kruidvat en kost 2,49 euro.

Liefs!

0 comments:

Post a Comment