Goedkoop make-up scoren: Tips!

Sommige houden van make-up. Sommige houden van goedkoop. En sommige van allebei! Make-up goedkoop scoren lijkt soms een moeilijke opgave maar eigenlijk is het easy as hell! Welke acties mag je niet missen? Waar kan je goedkope make-up vinden? Hoe bespaar je gigantisch veel geld? Ik heb een lijstje gemaakt van leuke acties, tips en winkels om naar hartelust te budget shoppen!

1) Schrijf je in voor nieuwsbrieven of laat reclame folders thuis bezorgen. Zo ben je altijd up-to-date van de nieuwste en leukste acties en sales!
Het reclamefoldertje waar ik altijd het meeste naar uitkijk is die van de Kruidvat. We krijgen hem elke keer een week op voorhand onze brievenbus ingegooid en zo weet ik altijd of er wat leuks te shoppen valt bij de Kruidvat. Ik heb zo al veel geld bespaard!

Voorbeeld: Alle Maybelline mascara's voor 9,99 euro.

2) Als je dan toch in een drogist aan het rondkijken bent sla dan zeker de kortingsbak niet over! Je vind er van alles leuks voor een mini-prijsje!
Dé tip voor toffe budget make-up, de krotingsbak zit altijd vol met producten die uithet assortiment gaan of die tot een oude LE behoren. De meeste dingen kosten tussen de 0,50 euro en 2,50 euro.

Voorbeeld: Deze fijn pigments van Gosh had ik voor 2,50 euro per stuk uit de kortingsbak gevist!

3) Houd blogs in de gate voor blogsales. Sommige bloggers houden blogsales waarbij ze weinig gebruikte of ongebruikte make-up verkopen voor een kleine som.
Hier heb ik geen ervaring mee maar ik heb al veel leuke en goedkope blogsales voorbij zien komen!

4) Ook webshops hebben vaak sales. Méga sales soms...
Ook hier heb ik nog geen ervaring mee. Maar ik heb soms wel zitten rondsnuffelen. 

De leukste sales:
- The Body Shop: er zijn vaak veel dingen in de sale, soms meer dan 50% goedkoper!
- V&D prijzencircus: de Sephora hoort er ook altijd bij met vele kortingen en de bekende 3 voor 10 euro actie op Sephora eigen merk.
- Kruidvat nagelfestival: een super toffe 1+1 gratis actie op alle nagellakjes van alle merken te koop bij Kruidvat.
- De Drie Dwaze Dagen bij de Bijenkorf: diverse leuke acties, en dat drie dagen lang.

Ook vind je soms leuke merken heel goedkoop bij de Big Bazar bijvoorbeeld, zoals Maybelline, L'oreal, enz.

Ik kocht deze lipgloss ooit voor 3 euro bij de Big Bazar.

Ikzelf hou erg van sales op gebied van beauty. Vooral als producten die normaal best duur zijn dan super betaalbaar zijn. Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben gehad! 

Liefs!

0 comments:

Post a Comment