Herstvakantie + waarom het stil was op mijn blog

Sommige hebben misschien wel al gemerkt dat het een paar daagjes stil was hier op mijn blog. Ik moet natuurlijk naar school en daarnaast moest ik nog veel doen. Ook hadden alle leraren opeens de neiging om volop testen en taken te gaan geven. Ik kwam er gewoon niet aan toe om een blogpost met alles erop en eraan te schrijven. Maar ach, that's over. Ik heb namelijk herfstvakantie! Tijd genoeg dus om het in te halen.



Wat is het buiten mooi! Dit is de eerste keer dat ik echt heel erg van de herfst geniet. Wel jammer dat de blaadjes nu stilaan wel van de bomen beginnen af te vallen. De bomen voor ons huis zijn al kaal aan het worden. Maar ik denk dat ik vandaag nog wel even ga wandelen. Want voor je het weet is het winter...

Herfstvakantie, oh dat werd tijd, haha! Ik begon stilaan gek te worden van al dat werk. Er zaten dagen bij dat we wel voor elk vak wat te doen hadden. Maar gelukkig is alles goed gekomen. Ik heb een goed rapport en dus kan de vakantie zorgeloos beginnen. Nou ja, zorgeloos... Ik moet deze vakantie ook nog heel wat voor school doen. Tja, dat hoort erbij...


Er is ook nog wat leuks gebeurd. Gisteren stond er opeens een prikbord bericht op mijn facebook dat mijn blog op Girlscene staat! Super tof! Het artikel zelf lees je hier.

Maar oké, ik ga dus deze herfstvakantie die stille dagen proberen in te halen. Ik heb al een aantal onderwerpen op mijn to-do list staan maar als jullie nog suggesties hebben mag je het altijd hieronder laten weten.

Liefs!



0 comments:

Post a Comment