Budget reviewmarathon: Essence Wildcraft LE deel 1

Het einde van de budget reviewmarathon nadert en ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik de marathon zou afsluiten met een grote review over de Essence Wildcraft LE producten. Vandaag begin ik met deel 1. En deel 1 houd in: twee mooie oogschaduwmono's en een nude lipstick.

Om te beginnen met de oogschaduwmono's. Ik twee van de drie kleuren mee, namelijk 01 rosewood hood en 03 mystic lilac. Rosewood hood is een mooie huidskleurige oogschaduw met een lichte shimmer in en mystic lilac is een mooie donker paarse, bijna zwarte kleur. Deze kleur heeft meer een satin finish al kun je dat niet goed zien door het leuke patroontje op de oogschaduws.

03 mystic lilac en 01 rosewood hood.

Ik vind het patroontje persoonlijk erg leuk en mooi ogen!

De pigmentatie van de oogschaduws zijn prima en de kleuren zijn ook goed te blenden. De kleuren die ik koos zijn ook goed te combineren met andere oogschaduws dus je kunt er eindeloos mee mixen en matchen. De overige kleur oogschaduw in de collectie is een mosgroene, ook erg mooi! Misschien dat ik die er ook nog bij ga halen. 

 01 rosewood hood en 03 mystic lilac.

 Ik vind deze oogschaduws erg mooi en ze werken fijn. Ze zien er ook leuk uit en voor hun prijs moet je ze ook niet laten, ze kosten namelijk 1,79 euro.


---------------------------------------------
---------------------------------------------------
---------------------------------------------------------

Als tweede product uit dit deel is een van de twee lipsticks van deze collectie, een mooie nude kleur. Namelijk 02 rosewood hood, dezelfde naam als de lichte oogschaduw. Ik swatchte hem in de winkel en ik werd verliefd! Dit is mijn perfecte nude kleur!


De verpakking is zwart en mat. Mooi, simpel, niks op aan te merken. 


Ik had nog geen perfecte nude kleur. Oftewel was hij té huidskleurig oftewel was hij te donker, of te roze,... het was altijd wel iets. Nu heb ik eindelijk mijn perfecte nude kleur gevonden! Misschien dat ik beter een back-up kan gaan halen want deze lipstick is natuurlijk maar tijdelijk te koop. (De kleur van de lipstick ligt erg dicht tegen de kleur van mijn hand aan daarom dat je op de foto nauwelijks de swatch ziet, haha! Niet dat je denkt dat hij niet gepigmenteerd is want dat is ie wel.)


Ook voor deze lipstick geldt: voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen! Hij kost 1,99 euro. 

Deze producten zijn onderdeel van Essence's Wildcraft LE verkrijgbaar bij Kruidvat.

Liefs!



0 comments:

Post a Comment