Budget reviewmarathon: Essence pigments

Sinds de pigments van Essence in het assortiment liggen had ik mijn oog alleen laten vallen op de neutrale kleuren. Maar toen ik reviews zat te lezen van andere bloggers besefte ik dat er nog veel meer mooie kleuren tussen zitten! Waaronder een met super, super, supermooie glitters! Deze kon ik gewoon echt niét laten liggen.

De naam van dit mooie pigmentje is Broadway Starlet. Bij een speciale pigment hoort een speciale naam, nietwaar?

Broadway Starlet is niet echt het soort product wat ik overdag gebruik op mijn ogen... Maar oh, wat is ie mooi voor feestelijke gelegenheden! Ik kan niet wachten tot ik hem eindelijk eens kan gebruiken in een look.
De pigment bevat glitters in verschillende kleuren: zilver, blauw, groen en rood.

Oh god, ziet dat er niet awesome uit...

Goed, ik zit nu wel honderd keer te herhalen hoe geweldig ik deze glitters vind (maar ze zijn ook zo mooi! Damn, 101ste keer, haha!) maar hoe werken ze?

Wel, ik heb al een look met deze glitters gemaakt en het enigste maar wel belangrijkste waar ik me aan erger is de glitter die gewoon doelloos in het rond gaan vliegen. Met deze glitters kan je gewoon geen fall-out vermijden. 

 Links zonder eye base, rechts met eye base.

De bijhorende oogschaduwbasis van Essence (review hier) laat de glitters wel beter zitten en laat ze beter uitkomen maar nog blijven de glittertjes niet braaf op je oogjes zitten. Wat jammer! Al komt dat wel heel vaak voor bij glitters. 

Ondanks de onvermijdelijke fall-out ben ik toch erg happy met deze aankoop. 

De Essence pigments zijn te koop bij Kruidvat filialen die een tweede Essence schap hebben en kosten 2,59 euro.

Liefs!

0 comments:

Post a Comment